En jul och ett nyår i Australien,

kan det vara något?
(Ja men, läs rubriken...)

Ville bara säga det, så här lite stöddigt.

Den absoluta orsaken vet ju alla, naturligtvis är det Tina och hennes beslut att vara där ett år till.

Hur det kom sig? Ja, om ni ser på den här så förstår ni.





När jag sett den, inte bara hört utan SETT, beslutade jag mig.
Ja Tina, så din 30 timmars bussresa med Mamma mia filmen fick inte bara reaktioner hos dig, som du märker.

                    Och som om inte det vore nog. Jag ska åka med Tim. En resa utan sina barn är för mig ingen riktig resa. Eller jo, det är det ju, på sitt sätt men ja, jag är världens lyckligaste som får och även tar möjligheten.

Smolk i bägaren? Ja, faktiskt. Ludde följer inte med men vi har sagt att jag kollar om det är så bra som alla säger och är det det så finns det ju kvar.

Australia here we come


Kommentarer
Postat av: Tim

Kommer bli grymt =)

2010-09-09 @ 15:03:13
Postat av: Mia

Ja, visst ska det bli grymt! Du och jag till Tina. Kan det bli bättre?

2010-09-09 @ 17:32:19
URL: http://tiamintia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0