Våra ungar på Villan ♥

Ja, tänk vad de kan,
våra fantastiska elever.

Nu tänkte jag visa några bilder som gjorts under åren
bara för att jag själv älskar att se dem.
Jag får liksom aldrig nog av dem.
Och det mest fantastiska är att konstnärerna själva är sååå nöjda med sina bilder.
Jo, det förstår man ju...

Jag lägger in dem som miniatyrer men då går det ju att klicka på dem så blir de större.

Först några blyert- och/eller kolteckningar.

Rickards varulv  Saras imp?  Flisans värld  Jontes båt   Saras häst


      Jontes Villa     Jontes öga    Janinas Munch


Nu kommer motiv från deras fantastiska bokbackar

Jacobs  Jacobs  Jockes  Jockes


Josefines  Josefines  Jontes  Sebbes


Malous  Carros  Carros  Rickards

Filips monster M  Ellies  Emmas   Cissis 

Jaha, så har vi alla det andra då ☺

Jockes pisspojke         Mattias bärgare       Flisans syn på livet 


Rickards månljus      Felicias maskrospuffar
 

   Janina gillade Munch        Flisans ofärdiga     Alexs isberg

Ellis romantik          Ellis läppar 

Pilgiftsgrodor (mina älsklingsdjur)      Mattias rosa berg      Mattias sjöbod

Och det är ju tur att sportlovets sportande är över så att vi får sätta i gång
men hederlig konstframställnig.
Dessa två väntar på penseln

En annan Marilyn                     Vad väntar i en regnskog? 

Jamen är det inte otroligt?
Jag är så imponerad men inser att jag missat att fotografera en del alster.
Skärpning Mia!! ska det bli efter lovet.
Härligt att det snart är måndag ♥


Kommentarer
Postat av: Anne

Låt dem ställa ut! Huddinge anordnar ju 100 meter konst, kan inte det vara ett forum för dessa vackra alster?

2012-03-12 @ 15:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0