Men vänta lite ♪ ♫ ♪ ♫ ♪

♪♫♫♫♪ Snart är det ju dags att se över sina fröpåsar.

Det SKA verkligen bli lite mindre i år.
Har jag sagt det förr??

Det finns bara ett litet aber. 
Vilka måste jag välja bort?

När jag ser bilder från tidigare år vill jag absolut ha allting igen.
Men ett löfte är ett löfte.

Lagom av allt

Ja, med tanke på att det finns ytterligare en, två, tre sidor av tomten
så kan jag väl hålla med
om att det kan dras ner på någon enstaka liten växt.
Men jag älskar ju den här galna blandningen.
Som en palett.

Jag ska bli ett frö i mitt nästa liv.
Lupin, tror jag för de blir man inte av med så lätt.



Kommentarer
Postat av: Kakan

Vad skall då Kakan göra som inte har någon trädgård och ingen balkonglåda?

2012-01-29 @ 19:00:58
Postat av: Mia

Kakan får väl sprida smulor som sedan blir jättekakor. Eller så får han se till att fixa lite vackert :)

2012-01-29 @ 23:56:34
URL: http://tiamintia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0