Underbara Tina

(och Tim så klart men idag får det bli unga fröken Tina Eriksson)
Nog för att jag har förstått men jag har inte förstått ändå.

Alla vi som känner henne vet att hon är en konstnärssjäl, men vem är inte det?
Världen är säkert full av dem.
Det är en åtråvärd titel i dag och många vill ställa sig i ledet
men de som är äkta är få.

KONSTNÄRSSJÄL, vilket vackert ord.

Hur som helst...
... det finns hur mycket som helst att skriva om henne men det är hon så bra på att göra själv.
www.tiner.blogg.se 

Jag väljer att lägga upp några av hennes bilder (som jag faktiskt idag är lycklig ägare till).

Älskar mig


Nyttigt


I morgon <3

Ni som har facebook har ju sett dem men alla har ju inte det...
... har jag hört och förstått.

Och bara därför kommer ytterligare ett

Lätt att säga

Visst är det läckra bilder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0