ATTRACT - Sisådär ja'

Nu står den på plats,
den där som blev ett impulsköp
som egentligen inte blev ett köp
men som hur som helst är på plats.


Motionsband

Den kom i en stor kartong och jag tänkte att jag läser bruksanvisningen först.
Det kan ju vara bra att veta hur den ska monteras.
Jag bläddrade lite snabbt i häftet och höll väl på att falla baklänges när jag så detta.

Monteringsanvisning

Oj då, tänkte jag. Inte undra på att det var extrapris.

Men jag hade tittat på fel sida.
Jag hittade rätt och monterade de tre delar som fanns precis som det skulle men själva rullbandet ville inte fungera.
Det visade sig att jag hade klämt en kabel (oj, det lät det...)
klämt en sladd, säger jag i stället.
Det fanns en sladd och den lyckades jag strypa.
Men nu har allt ordnat sig.

Jag tar mig tid att se på filmer så att jag får lite tips.
Titta ni också. 





Kommentarer
Postat av: ANNICA SCHIEBER

Jag hade aldrig fixat att sätta ihop en sån dära mackapär. Fick mig ett riktigt gott skratt åt mannen på löpbandet :-)))

2012-02-14 @ 22:14:38
Postat av: Anonym

Stackars sate! :)

2012-02-15 @ 06:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0