Dagen i dag = sommarlov

Jag tror att jag ska sova lite längre



Ställa klockan på...
...åtta.


Det ska bli en vacker sommarmorgon.
Den vill jag inte missa.

Jag ska fika i köksfönstrets morgonsol.
Ta en lång dusch.
Prata stjärntecken och astrologi med Tina.



Bestämma vart vi ska bege oss.
Jag vill visa Nynäshamn.
Tina vill till Djurgården.

Annika och Emelie blir nog glada för vad vi än bestämmer.
Långväga gäster kommer att bli ett nära möte.

Konstigt att stjärnor kan komma så nära ibland.

Kan en faster bli en fd. faster?
Nä, det tror inte jag.
Vissa kanske men inte jag...



Den här bilden står nog för "fortare" (faster)
men den passar ändå.



Kommentarer
Postat av: Kakan

Har man sommarlov FÅR man sova längre än till 08:00. Till 10:00 MINST!!

2011-06-21 @ 22:16:28
Postat av: Ann

Håller med, ha inte klockan på ringning.

Utan njut av ditt sommarlov:-)

Kram

Ann

2011-06-23 @ 09:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0