Balansen håller sig själv

Sa jag det att jag köpte en drömpuppa
(på http://kreativinsikt.jetshop.se/ )

Vad är det? kan man undra.
Jo, det är en liten öppningsbar puppa i metall som sitter i en hake.
Det finns också en cirkelformad tingest som också hänger i haken.
Där det står "Drömmar är våra vägvisare".

Drömpuppa

I den här puppan kan man lägga in en önskan/dröm som kan bli verklighet.
Egentligen är det inte för att allt ska gå i uppfyllelse utan också för att få vägledning.
Varje gång du känner eller ser puppan tänker du på din dröm som ligger där i.

Snickeliding struntsnack kan man tycka.
Då kan man sluta läsa här, om man tycker så.

Hur som haver...

Jag la in en önskan i förrgår kväll och sov med puppan hos mig.
Jag behöll den på mig under dagen och återkom allt som oftast till min önskan.

Tim

Mina skrivna ord var enkla.
Mina tankar var varma och starka.

Tim klarade uppkörningen och har då fått sitt körkort.

Om Tim har del i sitt körkort eller om drömpuppan ska ha hela äran?
Självklart är det Tim  men vem vet vilken betydelse puppan hade.
"Drömmar är våra vägvisare"

(Är man mer åt det tekninska hållet kanske det går bra med en GPS
som också är vägvisare på sitt sätt.)


Kommentarer
Postat av: Ann

Kul att Tim klarade körkortet:-)

Vilka fina saker dom hade där.

Ha en bra dag

2011-04-20 @ 11:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0