Emaljskyltar


Tänk så lite det behövs för att man ska dra på smilbanden

Ludde och jag begav oss till Mångfaldens Hus, igen.
www.mangfaldenshus.com
Ja, jag vet att jag kommer hem med saker som jag inte har en aning om att jag behöver.

Förra gången blev det ju ett diskställ



och vykortshållare. Vykortshållare blev det i dag också, tre stycken!
Och då undrar jag bara: När fick man ett vykort sist?
Men om det kommer så har jag nu x antal hållare för dem.

Idag blev det också en måste-bara-ha-grej.

Järnskrin

Ett öppningsbart järnskrin.

Sen fanns det annat som kan vara bra att ha kvar till nästa gång.
(Klicka på de små bilderna så blir de större, magic.)

JulEn tomte, ett måsteFör minnen


Mer julNär är det jul i vårt hus, Mångfaldens HusJulstämning


Och så smilbanden, emaljskyltar

Just det, så är det!

Oj, oj, oj jag vet precis vem som jag skulle vilja köpa en sådan är till <3

Den här är bara bäst

Ludde var också go och gla'.
Han fick fika och våffla.

Vägen till mannens hjärta går geom magen


Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej! Vilket väder, det är väl snart dags att gå ut och göra några snö-änglar. Toppen fina saker du hittade på Mångfaldens hus.Skyltarna är för härliga.

Det är Taxinge Julmarknad denna + nästa helg.

Där hoppas jag på att hitta lite fina saker.

Hälsa Ludde

Kram

2010-11-09 @ 12:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0