Fröer i tusental


Varför har jag aldrig lärt mig att det finns något som heter 50%?

Allt är verkligen inte 100% eller mer...

Tusentals fröer

" Så ett-två frön per kruka."
Jösses, det var det fjuttigaste jag har hört.
Det blir ju tusentals krukor.

Men jag kunde ju inte stå emot.
Det ser ju så fint ut på bilderna.
Inte tänkte jag på vad det skulle komma att bli när allt var beställt.


   
Alla dessa blombilder har jag lånat från www.impecta.se 

Impecta har dessutom skickat mig en frökatalog.
Tyvärr har jag börjat smygtitta lite igen.
Aa, det är inte bra, jag vet men jag ska försöka vara ståndaktig, vet knappt hur det stavas, men ändå.

Så kommer då låtarna tillbaka i min grötiga hjärna.

Och nu har det ju blivit kallt igen också...
Jag fröser frön topp till tå.

Frön det ena till det andra.
Nu ska jag fixa med mina små frön.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0