Christchurch ligger långt bort


Nu är det inte bara pelargoner som flyttar hemifrån.

Arlanda - London - Hongkong - Sydney - Christchurch.

Den 14 december ska Tina åka, alldeles ensam, på sitt livs resa, ja, det lär det bli för mig också.
Hon åker exakt en månad innan hon fyller 20 år.


Hon kanske blir borta ETT ÅR!


 En resa i livet

Resan bokades idag.
Jag är så glad för hennes skull. Hon gör alldeles rätt.
Men det gör ont.
Jag kommer att sakna henne så.

Hon är så stor för mig. Hon är ju mitt solljus.
 


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag kommer inte vara borta. Jag kommer bara vara på en annan plats. Jag finns ju hos dig hela tiden, mamma. Det är bara att titta på stjärnorna. Nu till vintern kommer du se dem oftare.

2009-10-09 @ 23:02:34
URL: http://tiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0