Nu är man kändis

Visst är det härligt med "nymodigheter"?

Hela ICA-koncernen vet vad jag och Ludde brukar handla. Hela ICA! jag menar verkligen ICA med stort I, C, A 
(inte att förväxlas med CIA, Centrala underrättelsemyndigheten, tror jag i alla fall. Men när jag tänker efter så är jag inte riktigt säker. Kanske har de ändå en koppling till varann.).
För det är ju som så att ICA, Inköpscentralernas Aktiebolag, läser i stjärnorna om vad jag brukar handla. Helt fantastiskt! och så får jag ett personligt brev, med bilder på mina varor till ett nedsatt pris. Man tror inte att det är sant.
Viss tacksamhet är att de missat på smyginköpta chokladkakor, volymprodukter och annat skräp men det kanske inte syns så tydligt i stjärnkikaren. Sen är det inte jag som äter lingonsylten heller. "Brukar köpa" är väl att ta i när det gäller maskindiskmedel och nötter också men jag är ändå väldigt nöjd.

Jag ska visa

Kändisarnas brev


Så kommer vi då till det jag egentligen ville visa. Det som gör mig till "utvald" bland alla kändisar. Ni ska inte bli avundsjuka nu för alla kan ju faktiskt inte komma så långt som jag (kanske får jag fängelse för detta, hjälp) i denna kändisvärld.

Med all rätt kan jag tycka

Utvald

Drömma kan man väl få göra?

(Tack Lotta, för att jag för första gången i mitt liv ska få smaka på ÄKTA Champagne, en del av kändisvärlden, och samtidigt få vara tillsammans med världens vackraste vårblommor, tulpaner.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0