Ha-ha, en ny dag!!!!

Go´morron!
Vad ska vi göra idag, Ludde?

- Jag vet vi bygger ett vattenfall, säger jag.
Åh, nej, hennes hjärna är rörigare än vad jag trodde (eller hoppats på),  tänker min älskling. Men för husfridens skull säger han:
- Hur hade du tänkt dig då? min älskling.
Planerna i hjärnan tar form.
Ludde tänker: Det bästa mot träningsvärk är mer träning.
- Ja, jag tänkte ett vattenfall utan vatten, säger jag.
- Jahaaa, utan vatten? Ett vattenfall? Hur tänker du då? min älskling.

Så här:

Vattenfall utan vatten

Ser ni den lilla grodan?




Och sen ett litet fågelbad, tänkte jag.
Med vatten den här gången, kanske?
Jamen, det är väl självklart.
Jo, det är väl det.





Så blev den "blå" sidan klar, eller nästan klar.




Tack och lov har Ludde en hörntomt så det finns fler sidor kvar.

Vi kan ta den röda...
Härligt med ytterligare en morgondag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0