Så kom hon då hem, min sol


Det må vara regn i naturen men hos mig skiner solen igen.



I går, 18.27, kom tåget till Sthlm syd.
Hon kom!

SOM EN SOL

Vi pratade och pratade.
Vi tittade på närmare 500 bilder.
Tänk hur mycket som händer i en ung människas liv på bara en månad.

Jo, tack, mina blommor har vuxit, säkert  20! cm sedan du åkte.
Jag har fixat i rabatterna en del.
Jag har lämnat hemmet två gånger!
En gång till Café Rosenhill där vi åt glass och samma dag till Kenth och Ann.
Jo, tack, glassen var god och Kenth och Ann mådde bra.

Lasse och Maria, Ann-Marie och Freddan och Björne har, tack och lov, hälsat på.
Ja, som du hör händer mycket när du, mitt solljus, är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0