Tiden är föränderlig


Tiden förändras ständigt. Inte så mycket på en gång utan lite då och då så att det knappt märks.

Men så kommer händelser som startar nya tidräkningar.

Bröllop
Födslar
Arbetsbyten
Husköp
Husdjur
Katastrofer
Sjukdomar

Vissa händelser är stora för hela vår värld andra är stora för bara mig men de är oftast ändå störst.

Ytterligare en härlig dag

Poff, så var hon borta. Bara så där.
Ja, inte just nu då'rå men alldeles för snart, den 14 december.
OCH
i tisdags fick jag veta nästa POFF.
Tim flyttar...i januari 2010.


Mitt stjärnljus


 
Jag är ett svart hål.
"Stackars, stackars dig som känner att det inte finns något kvar", kanske du tänker.

Ett svart hål...
är inget hål som är innehållslöst.
Ett svart hål har en otrolig massa.
Tyngdkraften är så stark att inte ens de minsta partiklarna kan lämna det. 

Jag blir aldrig lämnad av mina barn.

De behöver bara andas lite
(som Malou brukar säga).

Och jag fick således,med mitt svarta hål, också en plats i universum bland de mina;
stjärnljus, solljus. jorden och månen.

Vi är alltid nära varann





.


Kommentarer
Postat av: Din son

vad fin du är, älskar dig!

2009-12-10 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0