Fröfnatt


Nu när svininfluensan lugnat sig
har fröfnattet satt sig på hjärnan.

Lämnades kvar

Kan man ha frö som specialintresse?
www.impecta.se hittade jag en massa fröer.
Första problemet är att jag gjorde en order.
Andra problemet är att jag inte ser om orden finns.
Tredje problemet är att jag hittade www.fron-och-sant.se
Där finns orderstatus. 
Fjärde problemet är att tänka ut var alla dessa frön ska kunna växa.
Ja, här går det ju ett tag men sedan då?

Sedan finns det ett sista problem...
...det är inte vår än.
Trots att jag så gärna vill tro det.

I väntans tider

Så här går jag i väntans tider liksom knoppar på en kvist.
Kan en kvist ha "fröfnatt?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0