Är lite tom i huvudet


Har egentligen ingen inspiration till att skriva.
Det blir så ibland.
Mina tankar och ord bygger oftast på bilder.
Ibland vet jag vad jag ska skriva och söker då bild till orden.
Ibland ser jag en bild som får tankarna att strömma.

Min kamera har inte så många nya bilder.
Det blir så när man inte hinner ut i ljuset.
För ljuset i bilden spelar en stor roll för mitt skrivande.

Cold as ice


OCH ljuset är på väg... Soltiden idag är 07.39 - 16.27
Den sista februari, om 18 dagar, går solen upp 6.47 och ner 17.14
Den 28 mars ställer vi om till sommartid.
Soluppgång 6.25, solnedgång 19.22!



Vintertid är sovtid

Vad nu Maja har med det hela att göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0