Vet ni vad jag tycker skulle vara kul?


Jo, det är det som precis hände

Jag fick en kommentar av Tina.
Det är så himla kul att få ett par ord skrivna.

Kan ni inte ge mig det?
Jag ser ju att en del är inne och läser, lite då och då.

Skriv bara en rad, behöver inte vara mycket.
Det är inte svårt. Längst ner efter varje inlägg finns en grön text där det sår "kommentarer". Klicka på den och sedan går allt som en dans.

Hade jag fått en kommentar, om bara en endaste, hade ni sluppit stolen och fönstret i tre månader.

Hittat bland gömmorna               Också hittat i en annan gömma    


Nu finns det risk att de kommer tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Jag tittar så gärna på dina fina röda saker och din fantastiska trädgård. Bra jobbat Mia.

2010-08-22 @ 10:13:51
Postat av: Mia

Tack Ann-Marie! Så glad jag blev.

2010-08-22 @ 12:33:43
Postat av: Ann

Så kan du väl inte göra, visst kan du få en liten kommentar då o då:-)

Gillar dina bilder.

Kram

Ann

2010-08-24 @ 10:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0