Spirali?


Blev bjuden på annorlunda mat häromdagen


Bra till rawfood

Tina hade köpt en maskin som skivar i spiraler.
Jag fick smaka på "spiraliserad" gammal gurka (som påminde om överkokt, vattnig spagetti) med "spiraliserat" äpple i långa härliga girlanger och en touch av kanel.
Smakade faktiskt ganska gott men annorlunda.

Annorlunda blandning av rawfood


Igår blev det dags igen.
Det är härligt att vara smakpanel och få godsakerna serverade.
Jag satt och sökte inredningsdetaljer på nätet och Tina stökade i köket.

Smaskens

En semla kom fram med mandelgrädde.

Smask, tugg, tugg.

Fantastiskt goda chokladbollar.

Rawfodd när det är som bäst?

Vad allt detta goda innehåller kan ni se på Tinas blogg för jag vet att det står där
eftersom jag snott/lånat bilderna av henne.

Klicka på länken:

www.tiner.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0