Det är snö, verkligen


Har fått i uppdrag av Tina, som verkligen är i Christchurch,
att visa och berätta om hur vi har det.

Det är verkligen snö!

Från Tinas rum


Jag undrar hur det gått för alla stackars pendlare.

Jag sov hos Ludde i natt. Blev insnöad. Inte bara insnöad som äldre människor kan bli utan verkligen, bokstavligen, insnöad.
Någonstans har vi haft en kvast, borta.
Någonstans har jag haft min fina bilborste som jag fått av Lotta, borta.
Helt otoligt hur allt bara försvinner.

Min mor hade sagt, om jag frågat var borstarna var: " De är väl där du senast la dem."


Så mycket snö


I kväll har vi avslutning.
Varje jul avslutas med en julmiddag för elever och föräldrar.
I år slår vi alla rekord, ca. 45 personer förväntas vi bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0