Brother Cadfeal ♥ Flammentanz ♥

Ja, det här är Brother Cadfeal
Eller rättare sagt; delar av den.
Här satt tre (de enda) stora knoppar som väntade att få spricka ut.
Blommorna blir stora och liknar luktpion.
Doften är bedövande.
Just i dag luktar de blodmjöl.

Brother Cadfeal

Hade jag haft en raket hade jag stoppat den i rumpan på rådjuret och skickat henne till väders.
De har hela skogen full av mat.
Jädra snyltare.

Men vår Flammentanz har fått vara orörd, än så länge.
Den är fin mot sitt rostiga galler.

Flammentanz


Kommentarer
Postat av: Kakan

Kan inget om blommor å sånt men jag måste bara lämna en kommentar så att du inte tror att jag slutat läsa din blog :-)

2011-07-12 @ 17:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0