Byron Bay dag 14


Har sallan skadat ett sadant regn som vihaft det senaste dygnet

Egentligen skulle Tim och jag foljt med grannen, Julie, till Cristal Castle i gar. Det ar ett stalle, 45 min bilvag harifran, dar allt handlar om kristaller, healing och sadant.
Men regnet vrakte ner, hela dagen och Cristal Castle ar utomhus.

Min regnsjuka tradgard

Tina skulle ha arbetstid fran 12 till 18 men det visade sig att hon fick fortsatta sitt pass till 24.
Det blev en dag med absolut ingenting.
Tim och jag chansade och gick till stan vid 17-tiden nar det blev ett litet uppehall men det varade inte lange och vi fick ta skydd pa ett cafe'.

Regn, regn, regn


Jag hade tvattat alla handdukar och t-shirs och det kan jag saga, de torkade inte.
Det var en fruktansvard vind ocksa sa nar det blev uppehall for en kort stund blaste vattendropparna fran traden och man blev lika blot som i regnet.

Strax fore 01 kom Tina och krop ner i min sang. De andra ungdomarna skulle pa nagot. Men av olika orsaker, bla. arbetstiden kunde inte Tina folja med.

Sjalv tog jag min bok och laste medan regnet smattrade pa allt som fanns. Min dag slutade tidigt.
Valdigt skont.


Takdropp

Idag vaknade jag vid 7. Det regnade inte.
Men nar jag skulle ga hit till Green garage borjade det igen sa jag fick vanda och hamta ett paraply.

Vi far se vad det blir i dag.






Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!

Vad härligt ni verkar ha det och vilka fina bilder.

Kram

Ann

2011-01-07 @ 09:08:20
Postat av: Petra

Hej Mia!

Vad kul att du och Tim kom iväg för att hälsa på Tina. Vilket härligt möte att ses efter ett helt år! När kommer ni hem? Kram till er alla. Petra

2011-01-09 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0