Byron Bay dag 12 (tror jag)

Oj, sa stressigt allt blev
Det ar inte sa att vi har sa mycket att gora men allt tar sadan tid.

Igar skulle Tim surfa. Det var min granne (hon heter tydligen Summer och ingenting annat) som skulle lara honom. Det var bara att ta bradan och borja ga. Alla gar har. Vi behovde en strand med bra nyborjarvagor. Den fanns ca. 4 km bort. Brant uppat och brant nedat. Ga, ga ga.
Men det var det vart.

Stranden Wategos

Det var lagom molnigt sa risken att bli brand var inte sa stor.
Summer och Tim ovade och sa plotsligt klarade han av att sta upp. Han var inte sa bra pa att svanga men det far han ova pa senare.

Efter knappt tva timmar borjade den langa promenaden hem.

Surfer

Val hemma borjade vi laga en sen lunch.
Brattom blev det for jag skulle mota Tina pa en marknad som fanns pa stranden i stan. Det var en marknad som bara ar en gang om aret.

Laga, koka steka, ata, diska, rusa ivag.
Hann precis bara traffa henne nar hennes telefon ringde och hon skulle till ett nytt jobb.
Poff,. sa var hon borta

Motte Tim istallet, efter att ha forvirrat mig en aning, pa turistkontoret.
Vi bestallde en liten tur till en djurpark. Pa mandag ska vi dit och forhoppningsvis fa se koalor, kangurun och wombats.


Faglarna i min tradgard

Det har ar parakiterna i min tradgard.

Maste rusa



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Mia, åh vilka härliga bilder. Avundsjuk....neeej då, inte alls!!! Idag (torsdag) har vi värsta snöstormen. Inte kul att ha hund idag. Jag önskar väl lite att jag hade varit hos dig. Hoppas du får många fina dagar till där. Ha det bra, kramar MARIA

2011-01-06 @ 13:03:33
Postat av: Solveig

Kramar till dej från mej på ett varmt och skönt Teneriffa. Hemma vräker visst snön ner som vanligt.

2011-01-06 @ 19:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0