Tina fyller 20 år och Tim är söt

Hur kunde åren gå så fort?
Jag blir alldeles matt.
Hon var ju liten nyss.

Från 1 till 20 på alldeles för kort tid
  
 
 Ja, idag fyller hon 20 år, i allafall.
Undrar om det bara är barnen som åldras? 
För allvarligt, inte kan väl 20 år gå så fort.

Är det likadant med de nästkommande 20 åren?
Går de lika fort? eller snabbare?
Strunt samma. Låt blommorna blomma.

Som en solros

 Igår gick det en hel dag på Danderyds sjukhus.

Faktum är att tiden gick fort.
Vi hade riktigt trevligt.
En härlig sjuksköterska som hette Ingegerd tog hand om Tim, mig
och en sambo som svimmade bakom gardinen bredvid oss.
Jag gick där med min kamera.

Lässtund

Nålstick och dropp

Klar för operation med idomin på läpparna

Hur hungrig som helst

(Hur trevligt det var med kameran kanske kan diskuteras.)
Sådär ja', nu har den fått vad den tål, den där näsan.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Varfor maste man ta av sig byxorna nar man ska operera nasan?

2010-01-15 @ 08:47:14
URL: http://tiner.blogg.se/
Postat av: Tina

Och vada... ar inte jag sot?

2010-01-15 @ 08:48:02
URL: http://tiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0