Äntligen kom breven från Nya Zeeland


Jag vet att jag har gnällt på den svenska posten som inte är en riktig post längre

Jag har nog inte ändrat mig än.

Idag när jag hämtade posten låg tre brev från Tina där.
Tre?
Jag visste att hon hade skrivit ett men de andra två var glädjande bonusar.
(Populärt ord det har blivit. Bonus hit och bonus dit. Ja, ja...)

Tinas första brev började med "Todelo!" och var skrivet den 19 december. Fem veckor att hitta min adress? 
Nästa brev..."Hej mamma! Idag är det den 25 december och vi har firat jul...."
Det tog nästan exakt en månad för det brevet att hitta hit.
Det sista är skrivet den 30 december.

Alla tre kom idag. Jag tycker att det är märkligt.

Långväga
Kör de med flaskpost?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0