Time flies med en väldig fart


Sorry, har visst blivit dålig på att skriva.

Jag fick mängder med inspiration under veckan och tänkte att det ska jag skriva om, och det, och det...
Minnet flies också, med en väldig fart.

Pratade med mamma härom dagen.
Ville berätta att vi kommer ner till Tockarp till jul.
Hon blev väldigt glad och jag fick 100% uppmärksamhet i ca. 2 minuter då
jag var tvungen att avslöja att Tim också följer med.
Då kom hennes totala glädje.

Där tog intresset för mig slut.

Tockarp ja'.
Inte alldeles okänt faktiskt.
TV var där och spelade in ett avsnitt av Anna Pihl.
(200 meter från mitt "bara-vara"-ställe.)
Jodå, en scen tog en hel dag. Pappa var där och kollade. 
Han kollar förövrigt allt. När grannen är hemma,
när min faster Yvonne glömt släcka i källaren,
om vem som får besök av vem osv.
 

Det finns en bok också.
Rekommenderas varmt.
Särskilt sidan 44 och 45.

Boken om Tockarp

Kanske inte en storsäljare som Harry Potter men det är ju inte ens i samma genre.

Där kan man läsa följande:

Jojomensan, världsberömt

Tockarp, bara vara

Ja, det var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0