Saknar fantasi


Datan blev ledig men jag saknar inspiration.

Det är som om det saknas kontakt som om en ledning tappat greppet.

Lägenheten är tom.
Ungdomarna har olika intressen.
Tina jobbar och Tim är på Patricia och äter hummer.

Själv åt jag min fantastiskt goda avocadomacka.

Avocadomacka med en touch av kanel


När man tagit på sig rollen som "spindeln i nätet" och
inte har någon att "spindla" med, rasar snart nätet samman.
Det är då nätets kontakter försvinner.
Det blir hål.

Ett spindelnät som ändå håller

En annan känsla faktisk, att inte hela tiden lappa och laga sitt nät.
Att det behövs.
Det håller ihop ändå.
Jag har bara inte trott att det faktiskt fungerar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0