Vad håller jag på med?

Ja, vad håller jag på med???

Hur kan jag få tiden att gå?
Jo, det ska jag tala om. Jag har terapiarbete. Jag rensar min hjärna (det bör väl gå ganska fort, kan man tycka), när jag påtar i Luddes trädgård. Jag planerar, han gräver. Jag planerar, han hämtar plattor och sten. Jag planerar, han köper och bär jord, bär jord, bär jord och bär jord. Jag planerar.....

Så här blev vår nya rabatt

Ny rabatt


Här finns rosor, sommarljus, luktärt, underblomma, blåklint, liljjor, dalior, fjärilsbuske, fjärilsblommor, penseer och tomater, kryddor (timjan, dill, gräslök, körvel, persilja) och lök.
I trädet hänger ett par korgar med pelargoner.

Syrénhäcken bakom gav oss hundratals blommor, för en alldeles för kort tid.




En humla samlar energi




Smälter in i miljön gör vår lilla grod-vindflöjel

Lite kul


Vi köpte några solcellslampor som vi blev riktigt nöjda med. Vi hängde ut lite ljuslyktor i det gamla trädet.
Sen satt vi bara där och njöt. Sommarkvällen hade inte fått sin värme men vad gjorde det?






Hjärnan är rensad. Ludde är ledbruten.
En ny dag väntar....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0