Soljuset i skogen


Oh, vilken härlig fikapaus vi fick i skogen

Solljuset i skogen

Vi fångade en eftermiddagen, mitt solljus och jag.
(Där ser ni koftan som hon är "uppväxt med")
Vi har båda, framförallt Tina, väldigt späckat schema. Ibland går det inte alls att få ihop en enda liten tid. Men den här eftermiddagen behövde vi båda frisk luft, skogen, fika och få vara nära varann. 
Vi mådde så bra 

Det gäller att fånga dagen för som ni vet är det bara dagen idag som vi vet något om.
Dagen idag och just nu.

Jag har en vän, från en "mini-familj" hon heter Anette och hon skickade den här låten till sina "familjemedlemmar".




Jag vald den med text så att ni kan sjunga med.
Vi i "familjen" har ett speciellt minne till låten och det önskar jag att alla kan få.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, nog var det en underbar dag, alltid!

2008-11-13 @ 11:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0