Anna - Karin Elde


Måste bara dela med mig av denna fantastiska kvinna som verkar känna mig, trots att vi inte har träffats.

Hur väl känner man inte igen sig?

Jag hittade en liten orange bok på bokrean som hette "Elde x 2". Jag tycker att hon verkligen fått fram sidor som jag inte vill/vågar visa.

Här kommer en till

Hur likt mig som helst


Har just läst en konstig bok som talar om att choklad innehåller teobromin som är ett starkt, beroendeframkallande ämne.
Jag förstår inte vad författaren menade med det.
Jag har ätit choklad i alla tider, i stora mängder och inte är jag beroende....


Nu kommer sista...

Jordens dragningskraft är klart starkare än månens, har jag märkt.

Jag funderar faktiskt på hur det skulle vara om månens dragningskraft var starkare. Men det är klart, hur kul är det att ha brösten som örhängen?
Halsen måster ju också bli väldigt tjock med tiden i det läget....

Jag rekommenderar Anna -Karin Eldes böcker.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0