Brf. Uven hade städdag idag



Vi fick ett underbart väder och vi var många som hjälpte till.
Det gick i flygande fläng.


23 oktober 2011

23 oktober 2011

23 oktober 2011

23 oktober 2011

Åh, vår lilla traktor

Äntligen fick vår lilla traktor komma ut på en städdag. Som den har längtat.
Ja, inte bara den, förresten. Jag har också längtat.

Stora ytor på alla sidor

Överallt krattades det


och krattades


och krattades


Ja, här krattas det också

Man hinner prata lite också

Anders tar hand om min parkering

Brudar i solsken

Jobbar på

Mycket löv kvar på träden

Röjare

Härlig bild

Lite kvar att smaska på

Andra medlemmar som fått förhinder hade sett till att vi inte skulle svälta.
Det fanns ostsmörgåsar, vetelängder, äppelkakor, citronsockerkaka, mazarinkaka och choklad.
Innan dessa smaskiga kakor åt vi korv och bröd.

Jag känner mig mer än mycket nöjd med dagen (och mer än mätt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0