Lite bilder fran Byron Bay

Det ar har jag sitter och fikar pa morgonen tillsammans med papegojorna.

Rokning ar inte sa val sett har. De vill nog egentligen ha ett rokfritt Byron Bay.
Men om alla rokrum ser ut sa har ar det en frojd att vara rokare.

Detta ar alltsa en del av min tradgard.

Luftigt och harligt


Den har gangen leder in till mitt rum fran gatan.
Det ar ju nastan sa att man vill ga pa den hela dagen.

Gangen fran Cowper, min gata


Det var sa har jag hittade Tina i parken.
Hon lag och vilade efter jobbet.
Vilken harlig vila.

 i hibiscustradetTina

Har satt vi och vantade pa att regnet skulle forsvinna
Nar det val gjorde det var vi tacksamma for att det inte blev klarbla himmel. Jag undrar hur det hade gatt da med vart stackars skinn.

Dagen innan vi brande oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0