Byron Bay, nast sista dagen

Sa mycket regn

Det fortsatter att regna helt kopiost.
Det ar rekord sedan matningarna borjade.
Kul att fa vara med om rekord nagongang...

Vagar ar avstangda och folk kommer inte harifran.
Stora delar av Brisbane flyter. Vet inte hur det ser ut for oss.
Men vi ska ju till Sydney sa det gar nog bra.
Det har inte regnat idag, inte sarskilt mycket i alla fall och enligt www.klart.se ska det endast komma ytterst lite regn i morgon och ingenting pa torsdag.



I gar var Tim och jag ien djurpark i Currumbin.
Tank att jag har fatt sett och hallt i en koala.
Jag fick traffa Winston, en wombat och jag har gosat med kangurur.
Det var en fantastiskt harlig dag, till stor del i tjocka moln och regn, men anda.
Jag har manga bilder men har inte Tinas dator idag sa de far vanta.



I dag var alla vi tre tillsammans med min granne Julie. hon har bil och korde oss till Cristal castle. Ett stalle fullt av kristaller och stenar. Fantastiskt vackert, trots duggregn ochtjocka moln. Vi akte vidare till en liten stad och darefter till the lighthouse, fyren som finns har. Den ligger pa australiens ostligaste punkt.



Tina jobbar kvall och Tim ar med kompisar.

Nu ska jag ga hem och lasa min bok och vanta pa att en ny dag ska komma.


Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag bara undrar, packade du med några regnkläder??



Jag hade typskt bara tagit med kortbraller och ingen sydväst!!

2011-01-16 @ 13:03:19
URL: http://www.dag-konsult.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0