Byron bay dag, nagon dag senare


Vad har hant sedan sist?
Sist blev det en langpromenad langs Tallows beach, genom lite vattenmark till Main beach. 
En stracka pa hur langt som helst kandes det.
ungdomarna hade annat for sig sa flocken var borta fran mig.

Igar var det hallande regn igen.
Vi gjorde absolut ingenting, bortsett att vi tog en promenad till stan.
Tina kom till mig efter jobbet. tim hade forsvunnit med nya kamrater.
Tina var sa trott, sa trott. Klockan sju son hon.
Jag stirrade i taket under nagon timme men somnade sa smaningom.
 Vi hade stallt klockan pa 6 for att ga till en en tee tree lake. 
Men regnet fortsatte, sa fick ocksa somnen gora.

Tina borjade jobba 12 och tim fick gora en langpromenad med mig.
Molnen ar sa tjocka men anda ar solen starkare an undr en hogsommardag hemma, markligt.

I morgon aker tim och jag till en djurpark.
Hoppas, hoppas pa koalor, wombit och kangurur.



Det har ar min rokhorna, inte fel.




Tina, Tim och Mike



Wategosbeach. En liten strand. Bra for nyborjare.



Tim efter sin surfing dag

Nu stanger stallet och jag maste sluta.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Mia!

Vad kul att du och Tim kom iväg och fick äntligen träffa Tina!! När kommer ni hem?

Kram till er alla. Petra

2011-01-09 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0