Happ, så blev det dyrt med prenumerationen

Jag kastar nästa all reklam om prenumerationer.
Har inte tid med tidningar ändå och i ärlighetens namn, inte lust att läsa dem heller.
Men... det finns, som så ofta, en del undantag.
"Allt om trädgård" är ett sådant.

Eftersom jag vill läsa den är det ju förmånligare med en prenumeration.
Ja, jag prenumererar på den men... det blir knappast billigare.

Jädra tidning...
Hann inte mer än öppna den idag förrän bilder av blommor och gräs formligen rasade över mig.

Kärleksgräs

Jamen allvarligt, det borde ju vara förbjudet att skriva ut webbadresser.
Ja, då hamnade jag ju på www.raravaxter.com och handlade fröer, igen!

Luktärt   Dvärgluktärt   Eldkrasse

Pipört   Texaslupin   Luktärt

Temynta   Hybridstäpplilja   Lejongap


Men den här gången har jag tänkt att så glesare och försöka tänka på att fröpåsen behöver inte bli tom.
Några är dessutom perenna. Det är ju bra.

Själv tycker jag att jag har fastnat i Byron Bay och fröer.
Men det blir nog bättre vad det lider...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0