Så modernt allting ska vara




Jag hänger inte med...
allt ska vara så avancerat.

När jag äntligen tycker att jag har fått kläm på saker
visar det sig att jag fått allt om bakfoten.

Jag är så trött på TV3's Tv-tablå.
Samma sak var eviga dag, "2½ män" visar de miljoner gånger om dagen.
Intelligensbefriat, kan jag tycka.

Så kommer Telias Tv-tablå och den är än värre.
Varenda dag har de "Du bestämmer", på alla dygnets timmar.
Samma program hela, hela tiden.



Min första tanke är ju att tittarna till detta program måste ha dåligt självförtroende.
Vem skulle annars sitta och titta timme efter timme på ett
program som heter "Du bestämmer"??
Kanske en människa som helt saknar intelligens...

That's all I have to say about that. ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

And thats also english. Värst vad internationell du gått å blivit! Du kanske har en inre längtan ut i världen med mig ;)

2011-12-13 @ 09:39:41
Postat av: Mia

Sea, b'fhéidir go bhfuil longing istigh don Afraic, nó b'fhéidir Éire.

Det där var irländska och betyder: Ja, det kanske finns en inre längtan till Afrika eller kanske Irland.

Det finns en inre längtan till dig i alla fall <3

2011-12-13 @ 14:49:11
URL: http://tiamintia.blogg.se/
Postat av: Kakan

Haha... :-)

2011-12-27 @ 10:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0