Byron Bay Nyar

Nu sitter jag med Tim och Tina pa Greengarage.

Det ar ett lokalstalle. "Lokalstalle" ar ett stalle som saljer lokalodlat. De har fritt internet om du har en egen dator med. Det har jag for jag har fatt lanat Tinas.
Har sitter vi och dricker iskaffe, hur gott som helst
Tim blev getingstucken i forrgar nar Tina skulle visa oss en genvag. Hans fot ar som en boll och han har kopt kramer sa det ska nog bli battre.

Idag ar det stralande sol och riktigt, riktigt varm. Vi sitter i skuggan eftersom Tim och jag brande oss igar.
Jag ser ur som en tomat med rodare oron an ansiktet. Jag fick alovera att smorja mig med. Det fanns i tradgarden sa det var bara att hamta.
Helt otroligt egentligen att vi brande oss. Vi gick till stranden, Tallows. Det var knappast sol. Det kom till och med regn.
Solen sprack igenom, for sammanlagt en halvtimme och vi brande oss???

Stilla Havet! Hur coolt ar inte det?
Sa stilla vill jag inte pasta att det ar. Vagorna ar gigantiska. 

I kvall ska vi tre ata middag tillsammans. Darefter gar ungdomarna till nyarsfestandet och jag tar mig tillbaka till tradgarden och luktar pa mina blommor.
Kan inte ha ett battre nyar.

Vi tre onskar er ett riktigt Gott Nytt Ar 



Kommentarer
Postat av: eva

Gott nytt år!

2010-12-31 @ 15:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0