Byron Bay dag 4


Vaknade klockan 5 i morse

Tina sov som en stock bredvid mig. Jag smog upp och kokade lite kaffe satte mig i tradgarden.
Det var inte sa manga vakna. Kakaduorna hade mote i granntradgarden. Tims spindel vantade pa frukost i mitten av sitt nat. Myggorna fick frukost av mig men at sig aldrig riktigt matta.

Klockan 05.30 vaknade solen. Det fanns manga bla flackar pa himlen och stralarna strilade ner.
En vacker morgon.

Nar Tina vaknade gjorde vi frukost och satte oss ute for att njuta och babbla.

Vi smsade Tim och vid 9.30 promenerade vi till parken for att mota honom.
alla blaa hal hade nu tackts och himlen ar ater gra men det ar varmt och skont.

Vi ahr promenerat till en av stranderna, gatt vidare over en geggig fotbollsplan dar Tim blev stucken av det enda bi som fanns pa den planen.
Vi har fikat och handlat adapter och tops.

Jag pratade med Ludde igar (var kvall, hans morgon).
 Det kandes harligt att fa hora hans rost och att allt var bra.

Det ar trakigt att skriva utan att kunna lagga upp bilder men sa far det bli.

Har jag sagt att det ar sjukt dyrt har?
Nar jag kommer hem kommer jag att tycka att allt ar billigt, rena rean. Pa reor handlar man.

Ja, sa far det bli idag.


Kommentarer
Postat av: Marianne & Roffe

Hej! Vilken resa.Du verkar ha fått många vänner redan i alla småkryp/fåglar.

Vi vill önska dig och dina barn ett riktigt GOTT NYTT ÅR.

Bamsekram

Marianne & Roffe

2010-12-30 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0