Tjuvarna blir allt fräckare


En batteriladdare försvinner
den är spårlöst försvunnen.
En tjuv trodde sig ha nytta av den.

Tydligen fick den ett ringa värde eftersom den återlämnades. Ja visst, jag fann den, efter en vecka, 
i en kasse med smutskläder, längst in i tvättstugan.

Så fräckt, bland smutskläder...

Ja, hursomhelst, nu är kläderna rena och jag kan börja fotografera igen.

Säker tvätt. Bakom galler

Men var är kameran?

Någon har snott min kamera...

"Mama always said, life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Nä, det sa inte min mamma. Hon vågade aldrig nämna choklad. Därför sa hon bara : "Den är där du (chok) la den sist."

Hon har fortfarande rätt.



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Mia, kanske det här får dig att skriva lite mer. Du vet att jag älskar att läsa det du skriver. Du e best!! Ses snart! Kram

2010-08-31 @ 10:16:26
Postat av: Maria

2010-08-31 @ 10:17:39
Postat av: Mia

Ja, jag blir faktiskt taggad när jag får respons. Vem blir inte det? Tack Maria!

2010-08-31 @ 20:33:07
URL: http://tiamintia.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie

Ja du Mia!

Jag börjar faktiskt bli lite orolig för din glömska. Ska du flytta till mitt jobb? Jag lovar att ta hand om dej på allra bästa sätt.

:-)

2010-09-04 @ 09:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0