Det är ta mig tusan VIRUS vart man än vänder sig

Och ingenting kan man göra åt det?
Trodde ni ja'.

Jag står på kö till nästa års nobelpris.

Jag har en idé - så ovanligt?

Det finns influensor av svinig typ och det finns slängar av en det ena än det andra.
Trojanska häster hoppar i vår dator.
Och det är ingen dressyrtävling, vill jag påstå. 
Det är inte en liten släng av, precis.
Det är banne mig ardennrar.

Om man nu måste se positivt på allt, är jag glad att jag inte har just det viruset i mig.

Nu har vi en pytteliten extern dator som fått all vår viktiga information.
Där befinner sig just nu det viktigaste, som sparade bilder och mail (viktigare än så har jag inte).

De får inte komma ut än.
De sitter i karantän.

Nu till min idé:

Om jag får svininfluensan så kan väl någon ställa upp och ta hand om allt det viktiga som finns i mig - det tar inte stor plats - och sedan när min kropp är frisk får jag tillbaka det som varit borta.

Nä, det var ingen bra idé för det var inte så jag tänkte.

Ärligt, så tänkte jag att någon dum idiot kunde bli min virushårddisk, ta mitt virus och aldrig komma tillbaka mer.
Kan ta med sig fästingviruset också för den delen, om jag hade något.

Läser i tidningar, dagligen, om att det är överfullt av idioter.
Någon nytta kunde de väl göra.

BILD
(har som sagt ingen just nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0