Tänk så mycket fint det finns att köpa

Jag har kommit på att det går hur bra som helst att handla via nätet.
Inser att vissa gjort det väldigt länge men hos mig är det relativt nytt.
Problemet är att det finns så mycket att välja på.

Jag glömmer vilka sidor jag varit inne på.
Men efter 62 gångers besök kommer jag ialla fall ihåg en, en riktig favorit.
http://www.stilero.se/

Jag mailade Stilero en fråga och fick ett snabbt och trevligt svar, mycket tillmötesgående.
En butik som jag varmt rekommenderar.
Mycket är tyvärr slutsålt, och det är inte jag som handlat allt. Men det kommer säkert påfyllning till hösten.

Den webbutiken har dessutom den goda smaken att ha prylar som hjälper dåligt minne.
En sådan köpte jag till Ludde och mig...



Ah, säger säkert många, sådan kan man ju fixa själv för en billig penning.
Gör det då. Jag valde att handla.

Dessutom, när jag ändå höll på, fortfarande på http://www.stilero.se/ ,så kom denna lilla korg i mitt blickfång.



Den hänger i köksfönstret och där mognar kiwi och tomater.

Jag fann mina butiker på www.shoppinggatan.se , valde shopping och sedan inredning. Jösses....

En annan härlig sida är www.dayoopers.com
Tyvärr är det utanför Sverige och då blir det genast knöligare att handla men
om man går in i butiken, klickar på signs, finns en hel drös med roliga skyltar,
underbara skyltar som skulle passa så bra.
Några exempel:









Några av dessa har jag funnit i mitt sökande på svenska hemsidor, försökt att komma ihåg var, glömt.

Men nu har jag min komihågtavla som jag glömt att köpa griffelkritor till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0