Ja, vad gör mig glad?

Hur blir jag så här glad?

Glad ett tag framåt


Det ska jag tala om.

Den härliga middagen vi åt hos Barbro i fredags var underbar.

Rostade nötter av alla de sorter med vitlök, rosmarin och flingsalt.

Små mackor med ädelost och andra med hackade oliver (de hette något fint som jag har glömt)

Varmrökt lax med mandelpotatis, örtsås, ärtor och körsbärstomater

Mangoglass med cockies och hallon

Kaffe och...

Evas Choklad och saffranstårta


...Evas chokladsaffranstårta med kanderade violer.

Sådant gör mig glad.

Att i lugn och ro få möjlighet att se fram emot saker som som kommer att ske.
Det är ju ett stort nöje och mycket  glädje att kunna se fram emot händelser som kommer att ske.

Egentligen är det nog lättare att säga vad som inte gör mig glad.
Hysteri och surprises är absolut inte min grej.

Nu har det under två inlägg varit rejäla stamp- stamp med fötterna.

f.d. arbetskamrat








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0