Jag är tatuerarad


Det är snyggt med tatueringar
Vacker ung arm

En snygg tatuering på en ung arm.

När jag var ung lät jag tatuera in en underbart söt liten kolibri på överarmens insida.



Men det är ju så med tatueringar som med så mycket annat.
Den var läcker och snygg i början men sedan glömdes den liksom bort.
Det är inte så att jag har ångrat mig men kroppen förändras ju med åren.
Det har blivit längre mellan vingspetsarna, om ni förstår.

Sliten kom jag hem efter jobbet.
La mig i sängen, helt slut.

Sträckte upp armarna och såg...

Den lilla vackra kolibrin har blivit en pelikan!?
När hände det?
Hur gick det till?

Pelikanfallet


På vänster axel har min vackra lilla tatuerade pilgiftsgroda

Blå pilgiftsgroda

förvandlats till en padda.

förändringens tid



Kommentarer
Postat av: Tim

haha rolig du är :)

2009-12-05 @ 18:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0