Favojitmat


Kom hem idag efter en natt med dålig sömn och väldigt förtidig morgon.
I brevlådan fanns ett brev. "Ett Delikatessbrev" var markerat på kuvertet.
 
Tänkte att det var från någon matklubb som ville ha mig som medlem
(kul att få vara medlem någonstans).

En drös lappar föll ur, tallkottar bl.a. och en bild av Sid ifrån filmen "Iceage".
Ingen adressat.
Jag skrattade och skrattade.
Det fanns det bara en som kunde skickat det, Tina!

Min favojitfilm


Jag ringde och frågade sen skrattade vi tills magen värkte.
Tänk vad ett brev betyder mycket.
Säga vad man vill men det slår mycket högre än mailen.

Kanske man ska skicka ett par julkort?

När jag ser den här filmen tänker jag på min kära mor och far.
De här reklamfilmerna är oslagbara.
Pappa, pappa......














Nu ska jag hämta ut ett paket på Ica-Kvantum, trots att det inte är en riktig post.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0