Har faktiskt inte orkat att skriva

Det handlar nog om avsaknad av inspiration.

När den infinner sig är det inte alltid så lätt att ha tillgång till datan.
Det vore nästan bättre med en "tankeblogg",
en blogg som automatiskt skriver det man vill och när helst tankarna kommer.
Ja, ja, jag förstår att det skulle vara rörigt för er men jag skulle förstå.

Så, vad har då hänt i min lilla värld?

Tim har varit i Grekland, Korfu. Ja, han har hunnit hem också.
Under tiden han var borta passade mamma och pappa på att komma hit.
(Muhammed och berget eller om det var berget och Muhammed.)
Inte för att de inte orkar med barnbarnet men partyt de skulle till hade ju ett datum.

Det blev inte mycket med Tockarp för oss den här sommaren så Tockarp fick komma hit.

Vi fick några dagar tillsammans

Tina jobbar ganska mycket och har städat.
Kattungarna käkar och växer. De fick sin andra kattpestspruta idag.
Fröken Rut är fortfarande sur. Långsint kan man lugnt påstå.
Verandagolvet blev klart idag, såg jag. Snyggt som attan.

Blommorna börjar ta slut.

Svininfluensan har precis börjat .


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0