Stjärnljus, solljus och Jorden

Min son
Stjärnljuset i mitt liv är min son.
Han är så oändligt stor i mina ögon.
Han har en otrolig kraft som sprider sig till mig.
 


Det kan vara svart omkring oss men ljuset från honom skingrar oron.
Han är verkligen unik.


Min dotter
Solljuset i mitt liv är min dotter.
Jag är så tacksam för den värme och glädje hon ger.



Hur tungt det än har varit och fortfarande är, 
så finns hon där och värmer.
Vilken fantastisk människa!

Min man
Jorden i mitt liv är min man.
Han får mig att växa och att blomma. Han står stadigt kvar när det blåser.
Han räcker till för oss alla.



Han ger oss alla växtkraft och näring.
Det finns bara en och det är han!






Kommentarer
Postat av: nathalie Vesterlund

Din son är allt unik han ja! :)

2008-11-05 @ 19:32:45
URL: http://vesterlunds.blogg.se/
Postat av: Son

Älskar dig morsan

2008-11-18 @ 01:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0