Vi började där vi slutade/ slutade där vi började


Så här kul hade vi.....

En av oss hade riktigt kul

Det blev en riktig kul kväll där vi kollade om jag hade rätt, att de ser precis likadana ut som på 80-talets början.
Jag hade fel. Det gjorde de inte, tack och lov.

Vi fick så god mat. Ingen förrätt den här gången men två efterrätter!!
Gissa vad?

Taram....

Bara MIN, MIN, MIN, MIN.....


Dessutom en mandeltårta med glass mmm....

Nu sitter jag här och småskrattar och tänker på när Inger kom ut ur garderoben. Ja, alltså på riktigt. Ingen modern antydan nu. Om man var i garderoben på 80 - talet så var man inne i garderoben, alltså måste man ta sig ut, förr eller senare. Det gjorde Inger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0